^_^ Aidilfitri 1432H ^_^

Assalamualaikum;,,
At last berjaya juga nk share xtvt & kemeriahan sambutan Aidilfitri 1432H aku... =))

Actually aku n family bkn balik kg or beraya d mn2 pn cz kami mmg dok d kg pn,.. 
Cuma meriah ngn sedara mara yg balik ke umah aku sbb memandangkan abah aku anak sulong n mmg mak cik & sedara mara takde kg halaman nk btenggek d pagi raya so secara otomatik umah eden lah tompek dorang melahap ketupat n redang mak aku.. ( cite psl rendang nih aku igt pd rendang daging kitorang yg lupa nk letak santan 2, tp habeh jg ish3..)

Yang lebih mengujakan ialah kakanda aku yg telah bertahun tk balik kg memeriahkan suasana raya pd kali ni dgn bawa balik dia pny sweetheart <<<<< AZWAR ZARIF >>>>>

 nilah dia AZWAR ZARIF 
ms ni azwar nmpk sgt comot & letih + ngantuk; myb dia pening melihat begitu ramai manusia dgn suasana yg sgt bingit d kg sbb dia biase dok be3 je ngn father n mother T_T



azwar n tok piah yg menjadi rebutan (ank beta mmg jeles tgk tok piah kelek azwar gini)...
this time 6.00 a.m 02/09/2011; my sis dh nk balik johor pg ni that y kitorang bungkuih ank dia jd bear yg soomell =))


pic ni taken masa azwar di umh tok njang dia kt Shah Alam on the way dorang nk balik B/P ..
time azwar beraya ngn kazen3 plak...
azwar ni mmg hobi dia tgk TV especially Upin & Ipin n FOOTBaLL...
tgk tgn lah.. siap dh action taraaaaa...
ni masa azwar geram sbb tk dpt nk hijack camera!!


Penjelajahan raya tahun ni tk ke mn2 pn sbb hujan so agk lembab sikit nk bgerak selembab permukaan tanah d bumi;

so cebisan pic yg ada pn yg cenggini jelah..... layan (",)



ni pic raya pertama;,,
menjadi tradisi 1st day ry d pagi2 pegi ke umh kak Ah & kak Norma a.k.a Cikgu Rokiah (cikgu Sejarah)...
so ni pic ms d umh Cikgu Rokiah..
p/s : samping azwar 2 actually dipinjamkan oleh Habi3l cz he don't want to wear that "skirt" ...

ni d umah paksu @ Kg Tebengau ... Habi3l dh buka baju sbb dh penat berhempas ngn kazen3 dia..



Panking d tepi sawah!!!
Habi3l wif pak lang Anwar Ibrahim,; my BIL & his son Azwa  Zharip (bak kata Habi3l)...


@ my home sweet home =))
abah ngn cicit sulong dia yg nangis bagai nk rak sbb >>>

Habi3l yg meragam, merajuk, marah & protes sbb tknk amik gambo..
ish3 huduh beno ank sapelah ni ???


ini bkn gambo keluarga bahagia ok!!!
presenting my brother; Abg aki (merangkap driver aku + pak ngah kpd dua budak yg hyperactive nih)..



pemandangan yg tk bape indah dlm umh ;,,,
biase lah time ry mmg tempat utama meja mkn, meja ruang tamu, semua meja jd tumpuan...
ni my SIL yg 1st from Penang wif my Niece...
p/s : dlm buai 2 my son so that situation agk well manage sikit =_+





eh..eh..eh.. sape ni ????
sgt comey & santek sekali aku wif azwar yg well behave... tq cyg



pic ni taken pg2 subuh lagi before my sis journey to johor;...
kedah > teluk intan > KL > S/A > bt pahat
huih... nasib ade hghway klu tak mau mkn ms pat lima hari nih;,,,








Juadah ????
well time past by very fast n bkn setakat nk amik pic je nk mkn pn beta tk sempat.. 
so tkde lah pic makanan yg dpt nk selik kn d sini >>>
ini semua salah mak i lah sbb masak sdp sgt smpai kn tk sempat nk snap pic... yg tk blh blah 2 rendang daging yg lupa tarok santan pn habeh dikerjakan oleh geng3 cucu cicit Tok Hussien; ish3...

that's all folks!!!
sekianlah kemeriahan sambutan aidilfitri aku pd tahun ni; n im very happy n sgt seronok, teruja, gembira meraikan Aidilfitri pada tahun ini memandangkan aku pn dh lama tk merasakan kemeriahannya sejak ................



yg terakhir best nyer sbb dpt beraya ngn yg tercayang =)) 
thanks to kerajaan Malaysia sbb approve cuti utk my love ;



Comments

Popular Posts