Berbaju r@yA di 0piS pada Hari Latihan Staff Baru ^.^

Hallooo,
Assalamualaikum..
Musti sume org musykil n sgt confuse dan terpinga3 melihat entri ku pd hari ni kn???
Well aku ni actually dh over excited nk update blog pas raya nih akan tetapi...... kakak ku plak tk send3 lg gambo raya kami T_T
So that aku sgt kecewa nya   =_+
tp tkpe utk tk hampa kn hati aku n tk hmpa kn kali sume aku dgn tk malu nya datang opis pakai lah bju raya =))

nilah rupa aku pas setel sume job untuk training pd pagi tadi... comey kn diriku??? 
(jgn tgk selendang yg terabai 2 nilah fesyen namanya)


pic ni amik curi2 pas Marketing Manager yg dok bilik sebelah asyik dok usyar ke aku bt apa


gambar ni pic manusia tkde perasaan ... p/s : tlg suggest produk utk slim kn muka yg chubby


Bilik opis aku ni mmg kosong je, bersih suci lg murni sbb opis ni agk beso., di opis ni plak just ade aku, General Manager, Audit Manager n HP Clerk...

memandang pagi td GM ada training utk staff baru so aku n Audit Manager telah membuat opis ni mcm kami lah General Manager d sini >>>> nasib tk kantoi dgn Madam!!!

p/s : lupa nk mention; nilah bju raya aku... masih tema pink jugak sbb aku kelabu mata tgk pink so sweet =))

Comments

Popular Posts