30 November

Setahun selepas saya lahir, abah pencen.
Assalamualaikum readers ♡.
Hari ini, 30 November. 86 tahun lalu, arwah abah saya dilahirkan di Pulau Pinang. 
Hari ini, kita rasa hebat sebab boleh pandu kereta mewah, rempit dgn superbike. Tapi saya lebih berbangga sbb arwah bapa saya memandu kereta api. Yes, maybe 20 trains on a trip.
On this day, I wish nothing but the best for him there. May him placed in a good place with the love ones.
Hari ini, saya gembira sbb saya diberikan rezeki berkhidmat dgn kerajaan. Biarlah gaji saya kecik, kerjaya saya tak setimpal dgn kelulusan saya. Sekurangnya ia boleh jd bekalan hari tua saya. 
Walau abah dah tiada di sisi, tapi dia ada dlm hati. Dia akan selalu ada temani saya sepanjang hayat saya di dunia ini. 
I love you abah ♥. Inshaa Allah, kami akan jaga mak dgn baik, sebaik mungkin. 

Comments

Popular Posts