Wahid Anniversario

I named it Tengku Qalif :)

Hola,
Wow it's my anniversary :)
Anniversary dgn sapo eh ?
I still remember during my very first trimester as a Penyelia Asrama, almost every single day I hope that my day passed very fast; even I hope the clock will be skipped a few hours to meet the sunset.
Memang satu pengharapan yg bodoh T____________T .
In stead of that sejam pertama di pejabat saya tertidur seharian. Memang patut tidur sebab semalaman mengharungi perjalanan yang meletihkan.
Inilah pengalaman pertama posting dan memang mengujakan tetapi minta maaflah tuan pengetua saya memang mengantuk bangat +_+

Setahun yang lalu office saya tiada kemudahan internet . =__=
Setahun yang lalu saya terpaksa memakai stoking / sarung kaki .

Memang sesuatu yang pelik bagi saya bila pejabat takde kemudahan komunikasi ini (internet connection).  Bahkan bila pertama kali cZ on skype di pejabat, semua skypers seolah-olah kekejutan dan menerjah wall bertanya kabar.
Rasa macam baru turun dari angkasa lepas sbb sume org tny kabar. Terharunya =____=
Thanks sebab masih ada yang sayang :)
Sebenarnya keadaan semasa di sini tidaklah sekejam yang cZ ceritakan. 
Pengalaman di sini sangat mendamaikan. Dikelilingi oleh muka-muka suci walau ada juga yang nakal, tapi alunan zikir yg selalu berkumandang di sekolah sangat mendamaikan.
Rasa beruntung bekerja di sini sbb bila stress tak perlu jerit macam orang giler tapi dihalwa dgn alunan zikir yang owesome :)

Kawan sekerja baik, pejabat okey, pihak atasan ibarat kakak sendiri dan semuanya baik-baik belaka. 
And frankly speaking, now I love to wear socks all day long
Sejak pakai sarung kaki ni cZ rasa kebersihan kaki dan kaki itu sendiri terpelihara dari cela hahahhaha. 
Jom kita jaga kaki dan aurat :P
Lastly, esok hari baru dan tahun baru di sini. Dan esok juga kena attend interview PTD. 
cZ anggap ia sebagai hadiah anniversary.
Semoga saya berjaya dalam semua bidang yang saya ceburi. Amin !

Thanks for reading :)


Comments

Popular Posts