Yang Ku Mahu 2012 :D

Hola!!
Buenas tardes a todos los lectores :P
Ceh ckp Spanish plak noon yg bhgia ni...
Well rentetan dr kisah tahun baru Hijrah + bakal mjelma tahun baru Gregoria so marilah kita sama3 menanam azam & tekad utk terus sukses d ms dpn :)


Yang Ku Mahu (I) 2012 :D
Ini bkn merupakan azam tp mmg keinginanku + matlamatku sejak study lg tp still tk bjy.
Hope this year aku temuilah yg sesuai d hati =)
... Ku Mahu Kerja Tetap ...
Kdg aku rs sgt pelik tp tk bpe pelik sgt tp teringin mmg teringin sgt bila tgk ade manusia lain yg blh stay dgn 1 pkerjaan dr awal smpai pencen.
Since aku bkerja, aku tk pnh satisfied ngn kje aku; bkn takbur k tp aku nk better than that kn ke agama kita menyeru ke arah yg lbh baik :) 
Oleh demikian, aku hrp adelah peluang yg lbh baik d tahun depan... InsyaAllah






Yang Ku Mahu (II) 2012 :D
Ini mmg azam :P
... Ku Mahu Miliki Kenderaan Sendiri ...
Hehehe ~~~~
Aku mmg dh lama berangan nk bende ni so that aku telah bertungkus lumus utk mdptkn yg ni T___T
Kalu tk dpt yg beso-beso dpt beli yg kecik3 pon satisfied dh :P
Tambahan plak aku mmg dh plan nk plat no. KDH**** huhuhuhhu
Aku sgt cinta dgn negeri Kedah yg Sejahtera nih so that aku sgt nk plat no kenderaan nih ...
Semoga azam aku utk miliki kenderaan dgn no. plat KDH**** akan tercapai. Amin!



Yang Mana Satu Pilihan Hati :D


Yang Ku Mahu (III) 2012 :D
Oh! Azam yg ini merupakan amanah so harus dipenuhi :)
Actually me & my son sharing one saving account together so mulai tahun dpn aku bniat utk pecahkan akaun kami spy lbh tsusun & teratur :D
Yelah kdg ssh jg bile kongsi 1 akaun ni sbb jd rojak semua duit ringgit dlm tu + rs ssh nk manage... 
So aku plan ... Ku Mahu Buka Akaun Bank ... utk dia supaya ia lbh mjamin ms dpn dia & aku.
Aku akan buka akaun ASB & Tabung Haji dulu utk yg tsyg aku nih... after cinta hatiku masuk sekolah nnt baru aku nk open SSPN utk dia...
Semoga Allah S.W.T. mpermudahkan segala urusan & murahkan lg rezki bt kami :)

his future plan :)

Hurm itulah TIGA perkara Yang Ku Mahu pada tahun hadapan ... 
Harapan aku agar semua tcapai sbb aku telah fokus (even tk bpe bjy sgt) tp dgn fokus aku pd tahun ni aku tlh plan cantek pny utk thn dpn.
Thanks kpd semua yg byk bntu aku plan life aku yg upside down ni.
Semoga semua yg dihajati d pmudahkan oleh Illahi & kita hepi dgn kehidupan kita wlu tk sempurna mcm yg kita impikan.
<<< NO PAIN NO GAIN >>>
PINK





Comments

Popular Posts