Facebook

Selamat petang yg pening @_@
Today hari yg sgt penat sbb sepanjang minggu actually bulan Disember ni rutin harian ku dipenuhi dgn undangan membuat audit di cawangan sampaikan nk p kenduri kwn3 pun aku tk sempat pegi... 
Kuang3 aku telah menipu kalian semua huhuhuh
Memang aku penat sgn karenah staff3 sms audit + ngn keadaan yg semak a.k.a. sesak + habuk huh
SILA TOLONG JANGAN MENGELUH ... bwekkk :P


Hari ni I got berita gembira.. not officially announce yet but hepi jg :)
Rs mcm nk senyum smpai kepala :D
Harapan : aku akn bjy ke peringkat yg keseterusnya & cita2 & impian semua pihak tcapai. Amin...


BUT...
Pg td open FB aku dapati FB ku telah di HACK oleh org yg tk bmoral T_T
Keadaan ni sgt malu n maluuuuuuuuu
Bagaimana nk counter back keadaan ni ??
Aku suspect krn aku tlh bt Timeline iaitu salah satu application tkini yg di launch oleh pihak FB...
Effect : Habis penuh gambar tk bmoral d wall aku & rakan3 yg len..
P/S : Aku minta maap kt sume kwn3 FB sbb keadaan ini di luar kawalan aku cz smpai skrg aku sndiri ggl nk log in akaun FB aku T_T.

Comments

Popular Posts