Gembira, happy, seronok, teruja >>> gediks

Halloooo..
Well actually saat aku tulis nih aku sudah tak gembira mana sebab pepagi lg PC dh bt problem + tetiba je dapat 1 task yg sgt sengal...
By the way aku tetap semangat nk share kegembiraan ku ini dengan seantero dunia.. (gedik gilerrr)
Actually aku ni hepi tak hengat punye kenapa pn aku sendiri kureng pasti cz nothing reasonable just my feeling only (adakah aku suka berperasaan????)




Namun demikian (cewah mcm bt karangan daaaa), aku mmg hepi kerana setelah berbulan menati dengan penuh sabar akhirnya >>>>>>>>
Dia kembali dan menemui daku =))
Huh!!! penat jugalah menunggu hampir setangah tahun 2..
Lagi penat dok taip mesej minta nk jumpa n luckily dia setuju N yg syok dan bt aku senyum sampai telinga ialah kerana dia telah spending times yg byk & lama utk aku...
Thank you lah sbb ade jg rs ihsan kt aku nih... sob3 T_T

Pape pn aku tetap beringat yg kegembiraan selalunya berakhir dengan tangisan...
Yelah kn kekadang malang tk berbau ...
To *** thank you lah kerana dh light up my life for last weekend & weekdays; InsyaAllah kita akan bertemu lagi (if you still rs ihsan pd sy utk berbuat demikian T_T)... walhal dalam hati dok doa je moga time past by cepat3...


Walau ape pn kerana ini aku telah semangat untuk terus gembira sampai tahun depan huhuhuhuuu (gediks tk hengat)...
Thank you once again *** (dia mn tau blog aku btw ttp wish thanks jg cz myb next year plak bru dpt meet lg)..

Kepada semua >>>>>>> 

hargailah masa & org di sekeliling anda dan manfaatlah masa & peluang yg datang ni cz 
bukan semuanya akan datang berulang kali bahkan selalunya ia tkkn datang lagi...
hope semua enjoy n nikmati anugerah dan peluang yg telah Illahi kurniakan sebaiknya =))
Peace & Be Happy!!!
wlu sedeh pn pk kn +ve n enjoy !!!!!! (gediks)

Comments

Popular Posts