anNU@l D!Nn3r ~~~~~~ uPsid3 d0wn

assalamualaikum...
lama tak tulis tersangatlah busy, exhausted, tak dapat nk diluahkan dengan kata-kata..
well, actually just nk share last week my current office handle a dinner and dengan bangganya nak inform I lah pengarah projek ni dengan dibantu oleh co-pilot Miss Arlene (malangnye pic Miss Arlene tak dapat dipostkan d sini bcz kitaorang mmg tak sempat nk berposing, sympathy to us kn).

Inilah first dinner yang I penah attend itu pun sebab saya yang arrange so terpaksa rela lah saya menghadirkan diri. tapi yang hampehnya adalah suara-suara sumbang yang mengatakan majlis ini upside down (i know dorang jeles sb tue cakap merepek).

Pape pun bagi both of us this is our victory because we handle it berdua from the start and call all the suppliers, minta sponsorship, arrange the hotel dll...
The best part of course lah for lucky draw time..

I even tak confirm lagi tp dapat juga hadiah berupa dapur gas Faber (mcm perli jer maklumlah jarang ke dapur)
dan steamboat dinner from my boss lah untuk reply kat kitaorang yg tak makan pape pd malam dinner tue (can't wait for steamboat)........

time dinner I mmg tak sempat nak take photograph pun. yg ade cume sisa-sisa gambar sj. layan.........

 saya yg dibelakang sekali (yg paling cun dengan kebaya creame) memegang kertas atur cara majlis...

 Lihatlah saya masih memegang kertas yang paling penting (post ini dirakam ketika saya menunggu Mr. MD untuk sesi penerangan risngkas kepada MD tentang majlis yg saya arrange ni)... kira saya ni pentinglah kn???

saya bersama Mr. MD, tengok betol2 jgn tengok dorang berdua ni...
inilah saja post yg paling best i ada untuk malam dinner. tengoklah betapa busy nyer saya sampai gambar pun selit2 celah pic orang...(itu pun dorang cakap dinner upside down).


inilah juadah yang dihidangkan tetapi saya tak sempat makan pun.. cume dapat tengok je staff hotel tue buat presentation (T_T)


Miss and Mr. Suria bersama MD and his wife :)


inilah dia pemenang untuk Pertandingan Miss and Mr. Suria, comey dan hensom kan dorang ni???
 memang sesuai bagai batu belah batu bertangkup... (suppose I yg menang untuk Miss Suria but I yg arrange so that disqualified - perasan)..

Luckily dorang dari branch yg same; Miss goes to Miss Kat (dia dh ada anak 2 orang tau tp maintain vogue) and the Mr. goes to James.. Tahniah!

lastly, i nk show pic yang paling comey i pada malam tue:)


sebok jer mamat yg sebelah tue... tgk saye sj tau jgn tengok yg sebelah tue!


comey kn???
see soon & enjoy!

Comments

Popular Posts