Terima Kasih :D

Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah 1433!
Alhamdulillah, semalam hujan lebat membasahi bumi Allah S.W.T. dgn rahmat-Nya. Mak aku kata klu tahun baru hijrah tk hujan maknanya tk bgs kurang berkat... 
Itulah pegangan org dolu3 n melalui panglaman mak aku since dia idop d dunia ni belom penah lg lah Awal Muharam tk hujan. Mst hujan even setitik.
Aku sedari awl November sudah memasang azam lg heheheh :D
Actually azam ni dr awal Januari lg tp sbb mcm kurang bjaya so aku continue hingga ke next year :P (sungguh tk konsisten kn; berazam tp tk kuat semangat)
Tp mulai hari ini 1 Muharam 1433H aku mau mengkonsistenkan diriku utk mgapai semua yg tlh aku rencanakan. Amin!

Terima Kasih 1 :D
Ptama sekali terima kasih dipanjatkan ke Pencipta Yang Maha Esa krn berikan aku pluang menikmati lembutnya hembusan bayu pagi dan mhirup nikmatnya oksigen tp alat bantuan pnafasan :D
Syukur krn masih kuat + sihat mental & fizikal utk teruskan pjuangan di bumi ini yg penuh pancaroba. 
Terima kasih Allah S.W.T. krn kurniakan DIA bt aku. Tanpa DIA mungkin aku sudah hlg sasaran hidup & krn DIA aku kuat mnempuh semua. .
Kerana Dhia :D (mcm cite TV3 plak)
Semoga Allah S.W.T. melindungi aku serta merahmati seluruh hidupku & hidup DIA agar kami be2 dibawah perlindungan-Nya dr segala kmalangan.
Terima kasih di atas kemudahan yg telah Engkau berikan kpd kami be2 selama ini. Aku bharap agr d ms dpn hidupku, pekerjaanku, pjalananku & rezki ku lbh mudah & berkat. InsyaAllah.....

Terima Kasih 2 :D
Big thanks to my lurvely mak & abah.
Tk lupe bt brothers n sister .
Semoga aku dpt jd momma sebaik & sesempurna mak aku + jd ayah yg btanggungjawab spt abah aku.
Lurve uols so much..
Tk dpt nk describe krn tk blh d describe. Sgt bharga + tk blh d ganti. 

Terima Kasih 3 :D
Yahooooray!!!!! I am resigned :P
Inilah ms yg ditunggu2 oleh diriku setelah sekian lama akhirnya aku bjy =)
Gembira bkn kepalang. Biol ke aku nih hepi sbb bhenti kje org len sengsara + menangis sbb tkde kje ni tbalik plak. Oh dunia nk khiamat!
Aku ucapkan trm ksh pd company aku skrg ni sbb amik aku kje d sini & Alhamdulillah d atas rezki yg Allah S.W.T. dh bg selama ni. So far aku kje tk pnh lah income ciput but much better tp myb jodoh tk pjg so aku pn mls nk btahan. 
Better aku blah sementara aku d beri kesempatan sbb myb aku akn dpt pluang yg lbh baik Amin!.
Wlu apa pn 1x lg aku ucap trm ksh.
Byk ilmu + pnglmn yg sgt bharga yg tlh aku perolehi yg mungkin tkkn aku dpt d tmpt len.
SANGAT BHARGA tmasuklah head yg halfbrain (bikin emo spjg ms ::BENGANG::)
Januari 2012 dinanti dgn penuh debaran & semoga mhasilkan kejayaan yg mberangsangkn.
Aku sgt syg kn pekerjaan aku skrg tp aku tpaksa krn tk sgup bkerja dgn org yg tk sekolah T_T
Terima Kasih SJESB :D
Cengginilah lebih kurang resignation letter aku. Simple tp penuh bmakna :D


Terima Kasih 4 :D
Wah!!!! pepagi dh panaszzzzzz.
SENTAP !!!
Pagi hari ini dimulai dgn PERANG BESAR (guna mulut jer sbb M16 tkde peluru :D) dgn my SUPERIOR yg tk superb :P
Kita tutup buka ttg opis sbb aku nk cite ttg handphone :)
Ptama sekali Terima Kasih Allah S.W.T. krn pagi3 yg hening td aku tlh diuji. Ujian yg sedikit tp sungguh bmakna mengetok kepala otak aku ttg 1 perkara yg tlh aku lupakn. 
Trm ksh jg kt En. H****L sbb trade-in handphone dia :(
Sesungguhnya aku bsyukur dgn ujian pagi ini sbb memandu aku ke jln yg lbh baik serta mengingatkan aku ttg pkara yg tutttttttt...
Mulai dr saat ini aku harus bhati3 dgn tiap tindakan spy tidak tsalah lgkah lg.
p/s : Kpd caller pagi td thanx d atas panggilan HANGIT anda. Ia sungguh bmakna & sy akn igt selamanya T_T

Terima Kasih 5 :D
Lastly (ceh mcm bt essay B.I. plak ade conclusion) aku nk ucap trm ksh kpd semua yg hadir dlm idop aku & yg slu ada saat aku memerlukan anda.
En. *A***L u r the best lah & my fav BFF  (ish nk jg letak nama mamat ni) =))
Kwn3 semua yg slu bg semangat + dorongan + tk pnh malu kwn ngn sy (sedeh plak) huhuu
Kpd DIA ; u r my spirit & i love u the most muahxx
Thanks a lot guys!!!


Comments

Popular Posts